Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16709
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилаєва Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-15T13:12:42Z | - |
dc.date.available | 2017-06-15T13:12:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Пилаєва Т. В. Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності / Т. В.Пилаєва // Вісник Луганського національного університету ім. Т.Г.Шевченка. 2017, №1 (306) Ч.2 − С.158-167 | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16709 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються та аналізуються найбільш відомі класифікації моделей дистанційного навчання. Встановлено, що різноманітність класифікацій пояснюється відмінністю вихідних критеріїв, які положено в основу таких класифікацій. Зроблено висновок, що особливістю сучасних моделей дистанційного навчання є кооперація університетів та утворення об’єднань університетів, які застосовують технології дистанційного навчання | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | модель навчання | en_US |
dc.subject | вищий навчальний заклад | en_US |
dc.title | Моделі організації дистанційного навчання в країнах Британської співдружності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.subject.udc | 378.410 | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пилаєва.pdf | 251,09 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.