Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагаївська Д. Ю.-
dc.contributor.authorНагаивская Д. Ю.-
dc.contributor.authorNagaivska D. Y.-
dc.date.accessioned2017-06-19T06:55:22Z-
dc.date.available2017-06-19T06:55:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНагаївська Д. Ю. Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємств/ Д. Ю. Нагаївська // Підвищення науково-технологічного рівня економіки та її ефективності: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 лют. 2017 р. / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів: ЛЕФ, 2017. – 144 с. – С. 78-81.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16748-
dc.description.abstractУ роботі наведено визначення соціальної відповідальності бізнесу і соціальної відповідальності маркетингу, зазначено основні напрями реалізації соціальної відповідальності бізнесу на підприємстві, проаналізовано досвід швейцарських підприємств, які є лідерами із за-безпечення соціальної відповідальності бізнесу на ринку продовольчих товарів.en_US
dc.description.abstractВ работе предложены определения социальной ответственности бизнеса и социальной ответственности маркетинга, указаны основные направления реализации социальной ответственности бизнеса на предприятии, проанализирован опыт швейцарских предприятий, которые являются лидерами в достижении высокой социальной ответственности бизнеса на рынке продовольственных товаров.en_US
dc.description.abstractIn the article definitions of the social responsibility of business and the social responsibility of marketing as well as the main directions of implementation of the social responsibility of business were suggested. The experience of leading swiss enterprises in implementation of the high social responsibility of business on the food market was analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуen_US
dc.subjectсоціальна відповідальність маркетингуen_US
dc.subjectринок продовольчих товарівen_US
dc.subjectбенчмаркингen_US
dc.subjectсоциальная ответственность бизнесаen_US
dc.subjectсоциальная ответственность маркетингаen_US
dc.subjectрынок продовольственных товаровen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjectsocial responsibility of businessen_US
dc.subjectsocial responsibility of marketingen_US
dc.subjectfood marketen_US
dc.titleВикористання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємствen_US
dc.title.alternativeИспользование бенчмаркинга з целью повышения социальной ответственности отечественных предприятийen_US
dc.title.alternativeThe use of benchmarking Using to improve the social responsibility of ukrainian enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагаївська Д.Ю._тези_04.pdf405,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.