Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16805
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Urazova S. V. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-20T09:54:16Z | - |
dc.date.available | 2017-06-20T09:54:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Urazova S. V. Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level / S.V. Urazova // Pedagogika. Nowoczesne Badania Podstawowe I Stosowane, 29.04.2017 - 30.04.2017, Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», - 2017 – с. 53-57 | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16805 | - |
dc.description.abstract | The notion of information literacy was studied and compared with the notion of information culture. Basic skills characteristic of the information literate person were distinguished. The role of information communication technologies (ICT) introduction as a means of obtaining and processing information necessary to form the information society was defined. The factors that can enhance students’ information literacy as well as facilitate its further diagnostics were determined and analyzed. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | information literacy | en_US |
dc.subject | information communication technologies | en_US |
dc.subject | information culture | en_US |
dc.subject | data mining | en_US |
dc.subject | information processing | en_US |
dc.title | Approaches to Defining Students’ Information Literacy Level | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Уразова_Information Literacy.pdf | 317,55 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.