Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрузіна І. А.-
dc.contributor.authorGruzina I. A.-
dc.contributor.authorГрузина И. А.-
dc.date.accessioned2017-06-23T09:44:12Z-
dc.date.available2017-06-23T09:44:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрузіна І. А. Формування комунікативної політики як невід’ємний елемент управління підприємством / І. А. Грузіна // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика – Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 30-31 березня 2017 року. - Харків: Видавець ФОП Панов А. М., 2017. – С. 44-47.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16897-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність формування комунікативної політики у процесі управління підприємством, розглянуто сутність комунікацій, наведено характеристику різних типів маркетингових комунікацій, виявлено фактори підвищення значущості комунікативної політики у системі управління підприємствомen_US
dc.description.abstractThe article substantiates the necessity of forming a communicative policy in the process of enterprise management, examines the essence of communications, describes the characteristics of various types of marketing communications, reveals the factors of increasing the importance of communicative policy in the enterprise management systemen_US
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость формирования коммуникативной политики в процессе управления предприятием, рассмотрены сущность коммуникаций, приведена характеристика различных типов маркетинговых коммуникаций, выявлены факторы повышения значимости коммуникативной политики в системе управления предприятиемen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherФОП Панов А. М.en_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectcommunicative policyen_US
dc.subjectкоммуникацияen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectкоммуникативная политикаen_US
dc.titleФормування комунікативної політики як невід’ємний елемент управління підприємствомen_US
dc.title.alternativeFormation of communicative policy as an integral element of enterprise managementen_US
dc.title.alternativeФормирование коммуникативной политики как неотъемлемый элемент управления предприятиемen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc33.338.121en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gruzina.pdf404,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.