Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрієва А. О.-
dc.date.accessioned2013-01-09T08:34:45Z-
dc.date.available2013-01-09T08:34:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДмитрієва А.О. Удосконалення організації діяльності системи маркетингу на підприємстві шляхом використання методики оцінки ризику на ринку товарів / А.О. Дмитрієва // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 6 - 7en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716-
dc.description.abstractВикладено сутність і необхідність упровадження на підприємстві методики оцінки ризику на ринку товарів для удосконалення організації системи маркетингу.en_US
dc.description.abstractИзложена сущность и необходимость внедрения на предприятии методики оценки риска на рынке товаров для усовершенствования организации системы маркетинга.en_US
dc.description.abstractThis article is about the essence and need of introducing the methods of risk assessment on goods market in order to improve the organization of the marketing system of the company.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectсистема маркетингуen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectфактори ризикуen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНКИ РИЗИКУ НА РИНКУ ТОВАРІВen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc338.24.01en_US
Розташовується у зібраннях:№ 16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.