Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрашкова А. К.-
dc.date.accessioned2013-01-10T09:21:05Z-
dc.date.available2013-01-10T09:21:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтрашкова А.К. Вибір рекламоносіїв при складанні медіаплану / А.К. Страшкова // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 19 - 21en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1739-
dc.description.abstractРозглянуто основні види рекламоносіїв, які обираються при розробці медіаплану, правильний вибір яких допоможе досягти найкращого результату у рекламній кампанії.en_US
dc.description.abstractРассмотрены основные виды рекламоносителей, которые избираются при разработке медиаплана, правильный выбор которых поможет добиться наилучшего результата в рекламной кампании.en_US
dc.description.abstractThis article is about the main types of advertising media chosen while developing the media plan, the right choice of which will help to achieve the best results in the advertising campaign.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectрекламоносіїen_US
dc.subjectмедіаплануванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзасоби масової інформаціїen_US
dc.titleВИБІР РЕКЛАМОНОСІЇВ ПРИ СКЛАДАННІ МЕДІАПЛАНУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc351. 83en_US
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страшкова А.К. Вибір рекламоносіїв при складанні медіаплану.pdf380,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.