Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTarasenko S. E.-
dc.date.accessioned2017-09-08T10:17:14Z-
dc.date.available2017-09-08T10:17:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationTarasenko S. Speech etiquette in business negotiations / S. Tarasenko // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації / Зб. наук. праць : матер. ХХІV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.: ‒ Переяслав-Хмельницький, 2017. ‒ Вип. 24. ‒ C. 321-326.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17670-
dc.description.abstractThe article suggests the analysis of the importance of speech etiquette in business negotiations. Important components and functions of speech etiquette are substantiated. The perception of the types of communicative signals at different stages of business negotiations by English speakers and non-English speakers is considered.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectspeech etiquetteen_US
dc.subjectbusiness negotiationsen_US
dc.subjectnative speakers of Englishen_US
dc.subjectcommunicative signalsen_US
dc.subjectfunctionsen_US
dc.subjectcomponents of speech etiquetteen_US
dc.subjectanalysis of speech etiquette importanceen_US
dc.titleSpeech etiquette in business negotiationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарасенко С. Є..pdf3,07 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.