Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолубцова Д. С.-
dc.date.accessioned2013-01-14T07:46:09Z-
dc.date.available2013-01-14T07:46:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГолубцова Д. С. Моделювання системи рекламних комунікацій / Д. С. Голубцова // Управління розвитком. - 2012. - № 19(140). - С. 29-31.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1776-
dc.description.abstractРозглянуто поняття рекламних комунікацій, наведено основні функції та фактори комунікацій. Проаналізовано концепцію інтегрованих рекламних комунікацій. Запропоновано варіант побудови багатофакторної математичної моделі оцінки ефективності рекламних комунікацій.en_US
dc.description.abstractРассмотрено понятие рекламных коммуникаций, приведены основные функции и факторы коммуникаций. Проанализирована концепция интегрированных рекламных коммуникаций. Предложен вариант построения многофакторной математической модели оценки эффективности рекламных коммуникаций.en_US
dc.description.abstractThe concept of marketing communications, and the main functions and communication factors are discussed. The concept of integrated marketing communications is analyzed. The variant of multivariable mathematical model evaluating the effectiveness of advertising communication is proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectматиматичне моделюванняen_US
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЙen_US
dc.subject.udcУДК 659.182/187en_US
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голубцова Д.С. Моделювання системи рекламних комунікацій.pdf396,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.