Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVarzhapetian A. E.-
dc.date.accessioned2017-09-27T13:05:45Z-
dc.date.available2017-09-27T13:05:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationVarzhapetian A. Using visual content to promote brands in social networks. // Матеріали VI міжнародної науково-практичної конференції «Економіка та менеджмент громадських організацій». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – С. 110 – 113.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17796-
dc.description.abstractThe article considers the use of visual content to promote brands in social networks. The types of visual content are also analyzed. The article highlights some peculiarities of using visual content by such companies as GoPro, Starbucks, Volkswagen, and Samsung.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherТОВ «Нілан – ЛТД»en_US
dc.subjectvisual contenten_US
dc.subjectcontent marketingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectimageen_US
dc.titleUsing visual content to promote brands in social networksen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варжапетян А..pdf161,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.