Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМажник Л. О.-
dc.contributor.authorДемченко Г. В.-
dc.contributor.authorМажник Л. А.-
dc.contributor.authorДемченко А. В.-
dc.contributor.authorMazhnyk L. O.-
dc.contributor.authorDemchenko G. V.-
dc.date.accessioned2017-10-12T08:38:09Z-
dc.date.available2017-10-12T08:38:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня / уклад. Л. О. Мажник, Г. В. Демченко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – 52 с.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17864-
dc.description.abstractПодано завдання для ділових ігор та кейси навчальної дисципліни за модулями й темами. Вміщено практичні матеріали щодо ділових ігор та кейсів, які нададуть змогу студентам після вивчення дисципліни оволодіти професійними компетентностями з маркетингу інновацій. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня, а також маркетологів, що практикують просування інновацій на ринок.en_US
dc.description.abstractПредставлены задания для деловых игр и кейсы учебной дисциплины по модулям и темам. Помещены практические материалы для деловых игр и кейсов, которые предоставят возможность студентам после изучения дисциплины овладеть профессиональными компетентностями по маркетингу инноваций. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня, а также маркетологов, практикующих продвижение инноваций на рынок.en_US
dc.description.abstractTasks for business games and case studies on the academic discipline are presented according to the modules and themes. Practical materials on business games and case studies are provided for students to master professional competences in marketing innovation after studying the discipline. For Master's (second) degree students of all specialities as well as for marketers involved in promoting innovation in the market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетинг інноваційen_US
dc.subjectринок інноваційen_US
dc.subjectкомунікації на ринку інноваційen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectконверсіяen_US
dc.subjectлідиen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпросування інноваційen_US
dc.subjectрынок инновацийen_US
dc.subjectмаркетинг инновацийen_US
dc.subjectкоммуникации на рынке инновацийen_US
dc.subjectцифровой маркетингen_US
dc.subjectконверсияen_US
dc.subjectлидыen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectпродвижение инновацийen_US
dc.subjectmarketing innovationen_US
dc.subjectinnovation marketen_US
dc.subjectinnovation market communicationen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectconversionen_US
dc.subjectleadsen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectpromotion of innovationen_US
dc.titleМаркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняen_US
dc.title.alternativeМаркетинг инноваций: деловые игры и кейсы для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровняen_US
dc.title.alternativeMarketing Innovation: business games and case studies for Master's (second) degree students of all specialitiesen_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017-Мажник Л О, Демченко Г В.pdf967,69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.