Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоміна Т. В.-
dc.date.accessioned2013-01-14T10:25:02Z-
dc.date.available2013-01-14T10:25:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтоміна Т.В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства / Т.В. Стоміна // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 53 - 55en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1787-
dc.description.abstractОбґрунтовано набір показників на основі аналізу показників оцінки ефективності рекламної кампанії, які забезпечують комплексну оцінку рекламної діяльності підприємства.en_US
dc.description.abstractОбосновано набор показателей на основе анализа показателей оценки эфективности рекламной кампании, которые обеспечивают комплексную оценку рекламной деятельности.en_US
dc.description.abstractA set of indicators, which provide a comprehensive assessment of promotional activities, is justified basing on the analysis of indicators of the advertising campaign efficiency assessment.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectрекламна діяльність підприємстваen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectпоказники ефективностіen_US
dc.titleОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.4448en_US
Розташовується у зібраннях:№ 16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.