Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМироненко І. І.-
dc.contributor.authorМироненко И. И.-
dc.contributor.authorMironenko I. I.-
dc.date.accessioned2017-12-14T08:32:48Z-
dc.date.available2017-12-14T08:32:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУправління взаємовідносинами. Робоча програма для студ. спец. 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. І. І. Мироненко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (585 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 49 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18008-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня.en_US
dc.description.abstractПредставлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций, практических и семинарских занятий, материалы для закрепления знаний (задания для самостоятельной работы, контрольные вопросы), методические рекомендации по оценке знаний студентов, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня.en_US
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its content are given according to the modules and themes. Plans of lectures, practical studies and seminars, materials for consolidation of knowledge (tasks for independent work, test questions), guidelines for assessment of students' knowledge, professional competences which a student should have after studying the discipline are presented. For Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectробоча програмаen_US
dc.subjectуправління взаємовідносинамиen_US
dc.subjectплан лекційen_US
dc.subjectпрофесійні компетентностіen_US
dc.subjectрабочая программаen_US
dc.subjectуправление взаимоотношениямиen_US
dc.subjectплан лекцийen_US
dc.subjectпрофессиональные компетентностиen_US
dc.subjectsyllabusen_US
dc.subjectrelationship managementen_US
dc.subjectplan of lecturesen_US
dc.subjectprofessional competencesen_US
dc.titleУправління взаємовідносинами : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняen_US
dc.title.alternativeУправление взаимоотношениями : рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровняen_US
dc.title.alternativeRelationship Management : syllabus for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"en_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017 - Мироненко І. І..pdf726,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.