Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурсова А. Ю.-
dc.date.accessioned2017-12-28T08:36:23Z-
dc.date.available2017-12-28T08:36:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФурсова А. Ю. Особливості реалізації маркетингу електронних договорів страхування / А. Ю. Фурсова // Трансформація фінансових ринків в умовах глобальної нестабільності: реалії сьогодення та погляд у майбутнє: Збірник матеріалів Виїзного науково-практичного семінару (6-15 жовтня 2017 р.) та Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 жовтня 2017 р.) / Університет ДФС України, ННІ фінансів, банківської справи, Кафедра фінансових ринків, ННІ права, Кафедра господарського права та процесу, Міжнародна академія інформатики, John cabot university in Romа, Universita degli studi di Padova, Universita degli studi di Perugia. – Ірпінь: Університет ДФС України, 2017. – С. 430-434.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18062-
dc.description.abstractВизначено, що маркетинг електронного договору страхування відрізняється від класичних методів продажу страхових послуг. Розповсюдження страхової послуги із використанням MLM надає можливість знизити витрати на велику кількість працівників, рекламу, витрати на пошук нових клієнтів страховиківen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectелектронний договір страхуванняen_US
dc.subjectстрахові послугиen_US
dc.titleОсобливості реалізації маркетингу електронних договорів страхуванняen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc364:339.138:004.738.5en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.