Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛугова В. М.-
dc.contributor.authorЛуговая В. Н.-
dc.contributor.authorLugova V. M.-
dc.date.accessioned2017-12-28T08:39:29Z-
dc.date.available2017-12-28T08:39:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛугова В.М. Сучасні підходи до оцінки якості науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В.М. Лугова // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка» Випуск 3(5), 2017. – Режим доступу: http://am.eor.by/images/adapt/Vol.3ped5/17ped3_5luhova.pdfen_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18063-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність посилення уваги до якості науково-педагогічних працівників (НПП). Розглянуто зарубіжні та вітчизняні підходи до оцінки якості НПП. Визначено особливості рейтингової оцінки професорсько-викладацького складу ЗВО. Проаналізовано особливості рейтингової оцінки окремих українських ЗВО. Розроблено рекомендації щодо удосконалення оцінки якості НПП. Удосконалений підхід полягає у визначенні рейтингу викладача за результатами оцінювання його досягнень у навчальній, методичній, науковій, організаційній роботі та з урахуванням накопиченого потенціалу; рейтинг викладача за результатами анкетування студентів; рейтинг викладача за результатами анкетування колег; рейтинг викладача за результатами анкетування завідувача кафедри.en_US
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость усиления внимания к качеству научно-педагогических работников (НПП). Рассмотрены зарубежные и отечественные подходы к оценке качества НПП. Определены особенности рейтинговой оценки профессорско-преподавательского состава ЗВО. Проанализированы особенности рейтинговой оценки отдельных украинских ЗВО. Разработаны рекомендации по совершенствованию оценки качества НПП. Усовершенствованный подход состоит в определении рейтинга преподавателя по результатам оценки его достижений в учебной, методической, научной, организационной работе и с учетом накопленного потенциала; рейтинг преподавателя по результатам анкетирования студентов; рейтинг преподавателя по результатам анкетирования коллег; рейтинг преподавателя по результатам анкетирования заведующего кафедрой.en_US
dc.description.abstractIn the article the necessity of increasing attention to the quality of scientific and pedagogical workers (SPW) is substantiated. The foreign and national approaches to quality assessment of SPW are considered. The peculiarities of the rating assessment of the teaching staff of higher educational institutions are determined. The peculiarities of rating estimation of some Ukrainian universities are analyzed. Recommendations for improving the quality assessment of SPW are developed. An improved approach is to determine the teacher's rating based on the results of evaluating his achievements in teaching, methodological, scientific, organizational work and taking into account the accumulated potential; teacher rating based on student survey results; teacher rating based on the results of questioning colleagues; teacher rating based on the results of the questionnaire of the head of the department.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectякість науково-педагогічних працівниківen_US
dc.subjectоцінка якості НППen_US
dc.subjectрейтингування НППen_US
dc.subjectкачество научно-педагогических работниковen_US
dc.subjectоценка качества НППen_US
dc.subjectрейтингование НППen_US
dc.subjectquality of scientific and pedagogical workersen_US
dc.subjectestimation of SPW qualityen_US
dc.subjectrating of SPWen_US
dc.titleСучасні підходи до оцінки якості науково-педагогічних працівників закладів вищої освітиen_US
dc.title.alternativeСОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К ОЦЕНКЕ КАЧЕСТВА НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ РАБОТНИКОВ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙen_US
dc.title.alternativeMODERN APPROACHES TO ASSESS THE QUALITY OF SCIENTIFIC AND PEDAGOGICAL WORKERS IN HIGHER EDUCATIONen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17ped3_5luhova (1).pdf620,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.