Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2581-2590 зі 6764 (час пошуку: 0.017 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Вплив рівня самооцінки домогосподарствами своїх доходів на формування споживчого попитуШиян Д. В.; Севрюкова Є. О.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва О. М.; Птащенко О. В.
2014Методичні рекомендації до виконання практичних робіт з навчальної дисципліни "Гроші та кредит" для студентів напряму підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит" усіх форм навчанняКондусова Л. Ф.; Кіпа М. О.; Воінова Т. С.
2014Практикум з навчальної дисципліни "Економічний консалтинг" для студентів спеціальності 8.03050901 "Облік і аудит" денної форми навчанняЄфремова Л. В.; Єфремов С. Л.; Ефремова Л. В.; Ефремов С. Л.; Efremova L. V.; Efremov S. L.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "ЕКОНОМІЧНА СОЦІОЛОГІЯ" для студентів спеціальності 8.03050101 "Економічна теорія" денної форми навчанняЯхкінд В. П.
2022Переваги та пріоритети подальшого розвитку національної цифрової економікиМатвієнко-Біляєва Г. Л.
2022Економічні наслідки цифрової трансформації підприємств України в умовах невизначеностіРевенко О. В.
2022Вплив розвитку цифрової економіки на конкурентне середовище вітчизняних підприємствСелезньова Г. О.; Чумак Г. М.
2022Вплив цифрових технологій на конкурентне середовище підприємствСелезньова Г. О.
2023Restaurant brand management in wartimeStryzhak O.; Pohuda N.