Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4281-4290 зі 6538 (час пошуку: 0.026 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021The use of interactive training technologies in teaching academic disciplines for students of tourism specialitiesSushchenko O.; Akhmedova O.; Stryzhak O.
2022Лояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризмуПогуда Н. В.; Євсюкова Д. В.
2022Geopolitical risks, GDP and tourism: an ARDL-ECM cointegration study on UkraineStryzhak O.; Sayar R.; Ari Y. O.
2022Формування стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.; Матвієнко В. О.
2022Benefits and Risks of Digital Business Transformation: The Example of Eastern Europe CountriesZolkover A.; Petrunenko I.; Iastremska O.; Stashkevych O.; Mehriban Mehdiqizi Mehdizade
2022International over- and under-tourism and measures to reduce their risksIastremska O.
2022Theoretical provisions of formation and functioning of international integrated business structures and management of their activitiesIastremska O. M.; Iastremska O. O.
2022Digital technologies in the tourism servicesDekhtyar N.; Stryzhak O.
2020Роль економічного аналізу у оцінці діяльності підприємств туристичної галузіПогуда Н. В.
2020Особливості обліку та аналізу діяльності підприємств туристичної сфериПогуда Н. В.