Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4311-4320 of 6714 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Поняття економічної стійкості підприємства та її кількісне оцінюванняЯстремська О. М.; Ястремська О. О.
2021Formation of mutual relations between enterprises and business partners in the process of preparation and production of new productsIastremska O. O.; Strokovych H. V.; Iastremska O. M.; Kalantaridis C.; Nagy S.; Somosi Veresne M.
2020Optimization of indicators for enterprise development: finance, production, marketing, personnelMalyarets L. M.; Iastremska O. M.; Herashchenko I. M.; Iastremska O. O.; Babenko V. O.
2020Брендинг туристичного підприємстваТимошенко К. В.
2020Інститути-симулякри: сутність та місце в інституціональній системіСтрижак О. О.
2020Methods of formation of the tourism brand of Ukraine as a factor of increasing competitivenessTymoshenko K. V.
2020The value of the tourist industry for the development of the education systemIastremska O. O.
2020Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism developmentTymoshenko K. V.
2020Digitalization forms of tourism industryTymoshenko K. V.
2020Корпоративна соціальна відповідальність як складова стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.