Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4331-4340 зі 6714 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіонуНаумік-Гладка К. Г.; Семків М. О.
2019Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингуПогуда Н. В.; Куріна К. Р.
2019Розвиток туристичного бізнесу шляхом розширення франчайзингової мережіПогуда Н. В.
2020Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїНаумік-Гладка К. Г.
2019Туризм як індикатор розвитку економікиПогуда Н. В.
2020Особливості управління брендом туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2019IT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experienceNaumik-Gladka K. G.; Ivanova К. О.
2019Theoretical foundations of investing in human capital of tourism enterprisesSushchenko O. A.; Tymoshenko K. V.; Сущенко О. А.; Тимошенко К. В.; Сущенко Е. А.; Тимошенко К. В.
2019«Reuse-reduce-recycle» як засіб збереження рекреаційної прибавливості територіїСущенко О. А.; Прокопішина О. В.; Козубова Н. В.; Сущенко Е. А.; Прокопишина Е. В.; Козубова Н. В.; Sushchenko O. A.; Prokopishyna O. V.; Kozubova N. V.
2020Влияние событийного туризма на уровень социально-экономического развития региона: эконометрический анализГурьянова Л. С.; Вовк Е. М.