Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4351-4360 зі 6538 (час пошуку: 0.017 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Вплив пандемії коронавірусу Covid-19 на туристичну галузьСтрижак О. О.
2020Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економікиНаумік-Гладка К. Г.
2020Залежність розвитку туризму від впливу факторів зовнішнього середовищаПогуда Н. В.; Івченко Л. О.; Примак Т. Ю.
2019Мотиваційний потенціал розвитку етнографічного туризму Харківського регіонуНаумік-Гладка К. Г.; Семків М. О.
2019Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингуПогуда Н. В.; Куріна К. Р.
2019Розвиток туристичного бізнесу шляхом розширення франчайзингової мережіПогуда Н. В.
2020Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїНаумік-Гладка К. Г.
2019Туризм як індикатор розвитку економікиПогуда Н. В.
2020Особливості управління брендом туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2019IT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experienceNaumik-Gladka K. G.; Ivanova К. О.