Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 5371-5380 зі 6538 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023The role of Internet resources and social media in the strategic development of tourismIvchenko L.; Pohuda N.; Sushchenko O.
2023The influence of OTA channels on the tourism industryPohuda N. V.
2021Застосування конкурентного аналізу у розробленні маркетингової стратегії туристичного підприємстваСлєпакова К. І.
2021Оптимізація роботи туристичного підприємства шляхом імплементації глобальної системи дистрибуціїКурчинок Є. В.
2021Організація обслуговування туристів в рамках програм сільського туризму (на прикладі Полтавської області)Черниш І. В.
2021Організація гастрономічного туризму (на прикладі Полтавської області)Бакало Н. В.
2020Особливості впровадження корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах туризмуКуріна К. Р.
2020Особливості адаптації та навчання персоналу у туристичній сферіЛеонов Р. В.
2020Концепція маркетингу взаємовідносин у сфері туристичних послугШеремет Д. А.
2020Особливості споживчої поведінки у туризміСлєпакова К. І.