Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 5431-5440 зі 6722 (час пошуку: 0.022 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Quality of export products as a component of foreign economic strategyDybach I. L.; Samsonova V. Ye.
2022Marketing as a key method of increasing international competitvenessDybach I.; Pankova K.
2022Marketing activity of business: globalization focusDybach I.; Pankova K.
2021Розвиток туризму в контексті формування Індустрії 4.0: визначення взаємозв’язкуСтрижак О. О.
2021Структурно-функціональне моделювання процесу управління інвестиційною привабливістю підприємстваЛитовченко О. Ю.; Кузенко Т. Б.
2021Метод аналізу ієрархій як інструмент антикризового фінансового управління підприємствомЛитовченко О. Ю.; Кузенко Т. Б.
2021Transformation of human capital strategies in the tourism industry under the influence of Economy 4.0Stryzhak O.; Akhmedova O.; Leonenko N.; Lopatchenko I.; Hrabar N.
2021The use of interactive training technologies in teaching academic disciplines for students of tourism specialitiesSushchenko O.; Akhmedova O.; Stryzhak O.
2021Creative management : work program of the discipline for students of all specialtiesSotnikova Y. V.
2023Особливості формування попиту на готельно-ресторанні послуги в передвоєнний період в УкраїніШиян Д. В.