Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 5791-5800 зі 6538 (час пошуку: 0.311 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.
2018Ethics, psychology and skills of business communication: syllabus for students of ail specialties of the first (bachelor) levelNaumik-Gladka K. G.; Наумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.
2019Організація туристичних подорожей: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняСтрижак О. О.
2019International advertising business: Syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor's) levelAkhmedova O. O.
2019Organization of tour guiding: syllabus for Bachelor’s (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Suschenko O. A.; Akhmedova O. O.
2019Service marketing: Syllabus of the academic discipline for Master degree students of all specialtiesStryzhak O. O.
2016Guidelines to practical studies and independent work on the academic discipline "Management of International Tourism" for students of training direction 6.140103 "Tourism" of аll forms of studyIastremska O. O.; Ястремская О. А.; Ястремська О. О.
2018Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Sushchenko O. A.; Naumik-Gladka K. G.; Aldoshyna M. V.; Сущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.; Сущенко Е. А.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Алдошина М. В.
2016Компетентісний підхід до управління в сфері туристичного бізнесуКравцова А. В.; Kravtsova A. V.
2016Сучасні тенденції формування людського капіталу як чинника забезпечення конкурентоспроможності туристичних підприємствТимошенко К. В.; Tymoshenko K.V.