Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18255Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пилаєва Т. В. | - |
| dc.contributor.author | Яценко В. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-02-01T08:57:08Z | - |
| dc.date.available | 2018-02-01T08:57:08Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Пилаєва Т. В. Ранні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний огляд / Т. В. Пилаєва, В. В. Яценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди» − Вип.37(3), Том 2 (22): Тематич. вип. «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К. : Гнозис, 2017. – С.94-104. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18255 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано ранні теорії дистанційної освіти, розроблені провідними зарубіжними вченими, які покладені в основу сучасної теорії дистанційної освіти. Проведено порівняльний аналіз цих теорій, визначено їх складові, основні характеристики, позитивні та негативні риси. | en_US |
| dc.language.iso | uk | en_US |
| dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
| dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
| dc.subject | теорії дистанційної освіти | en_US |
| dc.title | Ранні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний огляд | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пилаєва фах ст.pdf | 275,63 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
