Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилаєва Т. В.-
dc.contributor.authorЯценко В. В.-
dc.date.accessioned2018-02-01T08:57:08Z-
dc.date.available2018-02-01T08:57:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПилаєва Т. В. Ранні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний огляд / Т. В. Пилаєва, В. В. Яценко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.Сковороди» − Вип.37(3), Том 2 (22): Тематич. вип. «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К. : Гнозис, 2017. – С.94-104.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18255-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ранні теорії дистанційної освіти, розроблені провідними зарубіжними вченими, які покладені в основу сучасної теорії дистанційної освіти. Проведено порівняльний аналіз цих теорій, визначено їх складові, основні характеристики, позитивні та негативні риси.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectдистанційна освітаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectтеорії дистанційної освітиen_US
dc.titleРанні теорії дистанційної освіти: стислий аналітичний оглядen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилаєва фах ст.pdf275,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.