Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова З. В.-
dc.date.accessioned2018-02-01T12:36:16Z-
dc.date.available2018-02-01T12:36:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРябова З. В. Маркетинг і логістика освітніх послуг [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Адаптивне управління: теорія і практика. Сер. «Педагогіка». – 2017. - Вип. 4 (6). - Режим доступу: http://am.eor.by.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18264-
dc.description.abstractУ статті розкривається актуальність та доводиться необхідність використання технології маркетингового управління закладом освіти. Обґрунтовується потреба в розробці та запроваджені комплексної програми підвищення конкурентоспроможності закладу освіти з точки зору логістики як нової парадигми освітньої діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectосвітні потребиen_US
dc.subjectякість освітніх послугen_US
dc.subjectконкурентоспроможність закладу освітиen_US
dc.titleМаркетинг і логістика освітніх послугen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Рябова_.pdf446,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.