Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18267
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Proskurnina N. V. | - |
dc.contributor.author | Проскурніна Н. В. | - |
dc.contributor.author | Проскурнина Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T13:22:13Z | - |
dc.date.available | 2018-02-01T13:22:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Proskurnina N. V. Recommendations for the formation of personal educational systems for students / N. V. Proskurnina // Problems and perspectives in European education development, 21st–24th of November 2017, Prague Institute for Qualification Enhancement, Prague, Czech Republic. - 2017. – p. 27-28. | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18267 | - |
dc.description.abstract | The advantages and disadvantages of the implementation of personal educational systems in Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics are analyzed, the feasibility and effectiveness of using such interactive components as electronic multimedia publications, textbooks, online monitoring in the educational process of higher education, taking into account the component of independent work of students are substantiated. | en_US |
dc.description.abstract | Проаналізовані переваги та недоліки впровадження персональних навчальних систем в ХНЕУ ім. С. Кузнеця, обґрунтовано доцільність та ефективність використання таких інтерактивних складових як електронні мультимедійні видання, підручники, проведення онлайн контролю у освітньому процесі вищої школи з урахуванням складової самостійної роботи студентів. | en_US |
dc.description.abstract | Проанализированы преимущества и недостатки внедрения персональных обучающих систем в ХНЭУ им. С. Кузнеца, обоснована целесообразность и эффективность использования таких интерактивных составляющих как электронные мультимедийные издания, учебники, проведение онлайн контроля в образовательном процессе высшей школы с учетом составляющей самостоятельной работы студентов. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | personal training systems | en_US |
dc.subject | use of Moodle | en_US |
dc.subject | educational content | en_US |
dc.subject | electronic environment e-Learning | en_US |
dc.subject | персональні начальні системи | en_US |
dc.subject | використання Moodle | en_US |
dc.subject | освітній контент | en_US |
dc.subject | електронне середовище e-Learning | en_US |
dc.subject | персональные обучающие системы | en_US |
dc.subject | использование Moodle | en_US |
dc.subject | образовательный контент | en_US |
dc.subject | электронная среда e-Learning | en_US |
dc.title | Recommendations for the formation of personal educational systems for students | en_US |
dc.title.alternative | Рекомендації при формуванні персональних навчальних систем для студентів | en_US |
dc.title.alternative | Рекомендации при формировании персональных обучающих систем для студентов | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МЕМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Проскурніна Н.В..pdf | 127,66 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.