Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.date.accessioned2018-02-15T08:35:52Z-
dc.date.available2018-02-15T08:35:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Науковий економічний журнал «ВІСНИК БЕРДЯНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕСУ». – Бердянськ, БУМБ, 2017. – Вип. 2(38)’2017. – С. 42-46.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18373-
dc.description.abstractВ роботі розглянуті особливості високотехнологічного маркетингу, його специфіку використання на ринку. Подано порівняльну характеристику умов застосування маркетингу та високотехнологічного маркетингу. Так, можливо зазначити, що комунікаційна стратегія, в широкому розуміння, це комплексна програма дій, яка повиннa бути спрямована на вибір оптимальних інструментів маркетингових комунікацій, їх поєднання та посилення їх синергетичного впливу на споживачів. Розглянуто особливості формування комунікаційної стратегії на ринку високотехнологічних товарів та особливості їх розвитку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectвисокотехнологічний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.subjectкомунікаційні стратегії розвиткуen_US
dc.subjectкомунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуen_US
dc.titleКомунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко 1.pdf529,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.