Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.contributor.authorПтащенко О. В.-
dc.contributor.authorКошарна В. В.-
dc.date.accessioned2018-02-16T11:16:24Z-
dc.date.available2018-02-16T11:16:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУправління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарювання / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. – Сєверодонецьк, 2017, СУНУ. – Вип. 6 (236) - С. 103-105.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18383-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основні елементи ділової активності. Ділову активність розглядають як виробничу та комерційну діяльність, що спрямована на просування підприємства на ринках продукції, праці, капіталу; - це успішність вкладених зусиль, ресурсів, ефективність менеджменту. Управління діловою активністю виступає невід’ємною частиною управління фінансово-господарською діяльністю промислового підприємства, а в кризовий та посткризовий періоди набуває ще більш важливого значення, оскільки передбачає реальні кроки щодо відновлення втрачених під час дії світової фінансового-економічної кризи позицій суб’єкта господарювання на ринках товарів і послуг.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинг послугen_US
dc.subjectспортивний маркетингen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen_US
dc.titleУправління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
птащенко ділова активність.pdf290,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.