Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 161-170 зі 924 (час пошуку: 0.016 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015The mеthodology of carrying out strategic control over the company intergrated marketing communications managementPanchuk A.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Планування і контроль на підприємстві" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняСелезньова Г. О.
2016Переваги та недоліки методик розробки бізнес-планів. Особливості їх виборуСиров В. В.; Сыров В. В.; Syrov V. V.
2016Конкурентні переваги як головна умова існування на ринку підприємств текстильної промисловостіФедорчак О. В.; Федорчак А. В.; Fedorchak A. V.
2016Загальна стратегія та підходи до її розробки в молочно - перероблюваної промисловостіОвсяник Г. Г.; Ovsyanik G. G.
2016Формування збалансованої системи показників при реалізації стратегії енергозбереження підприємстваСорокотяженко К. С.; Sorokotiazhenko K. S.
2016Сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваПіляєва О. В.; Пиляева Е. В.; Pilyaeva О. V.
2016Варіанти технічного переозброєння виробництва на підприємствах України у сучасних умовахКоник М. М.; Konyk M. M.
2016Розробка заходів щодо підвищення ефективності діяльності підприємств харчової галузіКіріченко К. А.; Кириченко К. А.; Kirichenko K. A.
2016Конкурентоспроможність підприємства як одна зі складових ефективної діяльності підприємстваСмітія Х. О.; Смития К. А.; Smitiia K. O.