Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвинаренко Н. О.-
dc.contributor.authorСвинаренко Н. А.-
dc.contributor.authorSvinarenko N. O.-
dc.date.accessioned2018-04-25T08:15:49Z-
dc.date.available2018-04-25T08:15:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСвинаренко Н. О. Про особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення ХНЕУ ім. С. Кузнеця / Н. О. Свинаренко // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: міжнар. наук.-практ. семінар. 14 грудня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХНУБА, 2017. – С. 243-246.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18800-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення. Виділено головні етапи засвоєння іншомовної лексики. Звернено увагу на типи географічних назв (держав, столиць, міст, річок, озер, портів, залізниць, аеропортів. Описане застосування методів рольової гри та тестування.en_US
dc.description.abstractВ работе проанализированы особенности усвоения русскоязычной экономико-географической лексики слушателями подготовительного отделения. Выделены главные этапы усвоения иноязычной лексики.Обращено внимание на типы географических названий (государств, столиц, городов, речек, озер, портов, железных дорог, аэропортов).Описано применение методов ролевой игры и тестирования.en_US
dc.description.abstractThe paper analyzes the featuresmastering of Russian-speaking economic and geographical vocabulary students of the preparatory department. The main stages of assimilation The main stages of assimilation. Attention is drawn to the typesgeographical names (states, capitals, cities, rivers, lakes, ports, railways, airports). The application of methods of role play and testing is described.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпідготовче відділенняen_US
dc.subjectгеографічна лексикаen_US
dc.subjectтестуванняen_US
dc.subjectрольові ігриen_US
dc.subjectподготовительное отделениеen_US
dc.subjectгеографическая лексикаen_US
dc.subjectтестированиеen_US
dc.subjectролевые игрыen_US
dc.subjectpreparatory departmenten_US
dc.subjectgeographical vocabularyen_US
dc.subjecttestingen_US
dc.subjectrole playing gamesen_US
dc.titleПро особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.title.alternativeОб особенностях усвоения русскоязычной экономико-географической лексики слушателями подготовительного отделения ХНЭУ им. С.Кузнецаen_US
dc.title.alternativeOn the peculiarities of assimilation Russian-speaking economic and geographical vocabulary by the listeners of the preparatory meeting HNEU Him. S.Kuznetsyaen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (УФІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості засвоєння економіко-географічної лексики.pdf113,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.