Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВнукова Н. М.-
dc.date.accessioned2018-04-26T09:48:05Z-
dc.date.available2018-04-26T09:48:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВнукова Н. М. Застосування кластерного підходу для розвитку туризму в Україні / Н. М. Внукова // Перспективи, проблеми і завдання розвитку сфери туризму і рекреації в Україні: збірник матеріалів ХІ Пленуму Правління Спілки економістів України. – К., 2017. – С. 79–91.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18846-
dc.description.abstractВизначено, що формування туристичних кластерів є перспективним напрямом розвитку ринку туристичних послуг України. Визначення переваг співробітництва туристичних компаній та розглянуті типології туристичних кластерів дозволяють сформувати загальне уявлення щодо процесів кластероутворення серед туристичних компаній України та надати попередню оцінку доцільності й ефективності кластерів, що формуються. З метою успішної реалізації зазначеного напряму розвитку вітчизняного ринку туристичних послуг надалі необхідно доопрацювати запропоновану типологію, розширивши перелік критеріїв класифікації, розробити технологію формування туристичних кластерів, а також розробити і затвердити на регіональному та загальнодержавному рівні відповідну стратегію становлення кластерних ініціатив туристичних компаній на ринку туристичних послуг України.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуристичний кластерen_US
dc.subjectтуристичні компаніїen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.titleЗастосування кластерного підходу для розвитку туризму в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.