Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.date.accessioned2018-05-15T07:10:56Z-
dc.date.available2018-05-15T07:10:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОснови маркетингу. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. О.Г. Зима; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (654 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 46 с. - Загол. з титул. екрану.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18958-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectпродавецьen_US
dc.subjectпокупецьen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectсегментуванняen_US
dc.subjectпільгиen_US
dc.subjectбрифen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectспоживча поведінкаen_US
dc.subjectвиставкиen_US
dc.subjectярмаркиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleОснови маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняen_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017- Зима О. Г..pdf580,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.