Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.date.accessioned2018-06-22T09:13:20Z-
dc.date.available2018-06-22T09:13:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСорокіна Г. В. Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами / Г. В. Сорокіна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. - 2017. - № 10 (240). - С. 103-105.uk
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/19039-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу комунікативного простору реклами та основним механізмам соціального впливу, що активно використовуються в сучасній рекламній діяльності. Автором пропонується в якості головних механізмів соціального впливу розглядати стереотипи, соціальні міфи та створення іміджу.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна комунікаціяuk
dc.subjectсоціальний впливuk
dc.subjectсоціально-комунікативний простір рекламиuk
dc.titleМеханізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст_Сорокіна Г. В..pdf201,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.