Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерест М. М.-
dc.contributor.authorДзеніс В. О.-
dc.date.accessioned2018-07-12T11:54:21Z-
dc.date.available2018-07-12T11:54:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБерест М. М. Теоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗ. [Електронний ресурс] / М. М. Берест, В. О. Дзеніс // Приазовський економічний вісник. ‒ 2017. ‒ №4(04). ‒ C. 75-79. - Режим доступу до ресурсу: http: // pev.kpu.zp.ua/vypusk-4-04uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19223-
dc.description.abstractВ дослідженні розглядаються теоретичні засади побудови технології самооцінки якості наукової активності вищих навчальних закладів. Узагальнено зміст поняття «самооцінка», сформульовано принципи та твердження, в рамках яких відбувається реалізація процесу самооцінки наукової діяльності ВНЗ. Виділено функції, що нею виконуються, та конкурентні переваги, які отримує навчальний заклад за умови впровадження ним рейтингової самооцінки. Узагальнено зміст поняття «технологія», розкрито зміст компонентів технології самооцінки якості наукової діяльності. Виокремлено вимоги, що висуваються до реалізації досліджуваної технології.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectнаукова активністьuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectрейтингuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectтвердженняuk
dc.titleТеоретичне підґрунтя формування технології самооцінки якості наукової активності ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дзеніс В.О._стаття.pdf310,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.