Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник Є. С.-
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.date.accessioned2018-08-01T07:50:42Z-
dc.date.available2018-08-01T07:50:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОлійник Є. С. Оцінка економічної ефективності маркетингових досліджень / Є. С. Олійник, Т. В. Шталь // Науково-практичний журнал «Регіональна економіка та управління». – 2017. - № 5 (18). – С. 127-131.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19314-
dc.description.abstractРозглядається проблема оцінки ефективності маркетингових досліджень за допомогою різних методів. Розкриті підходи до оцінки економічної ефективності. Визначена ефективність та результативність маркетингових досліджень з огляду на поставлені завдання.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectпоказники ефективностіuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.titleОцінка економічної ефективності маркетингових дослідженьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Регіональна економіка та управління.pdf226,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.