Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.contributor.authorНахметов А. Н.-
dc.date.accessioned2018-08-07T09:46:43Z-
dc.date.available2018-08-07T09:46:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок / Т. В. Шталь, В. О. Козуб, А. Н. Нахметов // Бізнес-Інформ. – 2018. – №1. - С. 345-351.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360-
dc.description.abstractМетою статті є обґрунтування теоретичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Докладно розглянуто зміст поняття «стратегія компанії» на основі вивчення робіт відомих зарубіжних та вітчизняних учених. Проаналізовано використання термінів «стратегічний маркетинг» та «стратегія маркетингу» у дослідженнях багатьох вітчизняних та зарубіжних економістів. Згруповано та охарактеризовано найбільш поширені стратегії маркетингу при виході компанії на зовнішні ринки. Відзначено дотримання на практиці різних маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки компаніями різних зарубіжних країн. На основі вивчення низки думок провідних українських вчених з міжнародного маркетингу надано визначення стратегії міжнародного маркетингу. Розроблено алгоритм формування міжнародної маркетингової стратегії компанії на зовнішньому ринку. Узагальнено етапи процесу формування стратегії міжнародного маркетингу при виході компанії на зовнішній ринок. Запропоновано напрямки оцінки міжнародної маркетингової діяльності компанії щодо ефективності розробки стратегій маркетингу на зовнішньому ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectстратегія компаніїuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectстратегії міжнародного маркетингуuk
dc.subjectформування стратегії міжнародного маркетингуuk
dc.subjectзовнішній ринокuk
dc.titleФормування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринокuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_БИ.pdf517,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.