Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKovalenko O. Y.-
dc.contributor.authorCherkashina A. S .-
dc.date.accessioned2018-08-15T11:23:51Z-
dc.date.available2018-08-15T11:23:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKovalenko O. Y. Search engines advertising and marketing platforms in social communication / O. Y. Kovalenko, A. S . Cherkashina // Молодий вчений. —ВД «Гельветика», 2018. — Вип. 4. – С. 443-447.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19393-
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the use of search engines for advertising and marketing. It is considered the definition of the term “search engine marketing” as well as its peculiarities. The article describes some differences of Google, Bing and Yahoo used for advertising and marketing.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВД «Гельветика»uk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectsearch enginesuk
dc.subjectsearch engine marketinguk
dc.subjectsearch trafficuk
dc.titleSearch engines advertising and marketing platforms in social communicationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко О. Ю. статья.pdf257,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.