Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПочуєва О. О.-
dc.date.accessioned2018-09-04T07:52:44Z-
dc.date.available2018-09-04T07:52:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІнноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладу / О. О. Почуєва // Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics : International research and practice conferenc, October 20-21, 2017, Lublin, Republic of Poland. – Lublin: Baltija Publishing, 2017. - P 35-38.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19460-
dc.description.abstractТези присвяченні розкриттю основних етапів впровадження маркетингової діяльності в управління навчальним закладом. Зазначена діяльність є актуальною оскільки завдяки маркетингової діяльності навчальні заклади мають можливість створювати та поліпшувати свій імідж, забезпечувати обізнаність цільової аудиторії із конкретними перевагами навчання, що можна розглядати як провідними компонентами конкурентоспроможності навчального закладу.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherBaltija Publishinguk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectнавчальний закладuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectосвітній маркетингuk
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.titleІнноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Почуева3.pdf1,83 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.