Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUrazova S.-
dc.date.accessioned2018-09-04T08:53:11Z-
dc.date.available2018-09-04T08:53:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationUrazova S. Psychological and pedagogical aspects of distance learning / S. Urazova // Science, Research, Development. Pedagogy: Monografia Pokonferencyjna, 30.03.2018-31.03.2018. - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2018. – P. 97-100.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19463-
dc.description.abstractThe concept of distance learning education form that enables students to access education materials, virtual simulators and other technological solutions as well as get support and tutorial instructions from lecturers and methodology experts on the permanent basis, which provide for effective learning was studied. The role of distance learning as a form of learning process organization in higher education establishments was considered. The psychological and pedagogical aspects of distance learning programmes development were regarded.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectpsychological patternsuk
dc.subjectself-studyuk
dc.subjectcommunicative barrieruk
dc.subjectcurriculumuk
dc.subjectcommunicatoruk
dc.subjectcognitive activityuk
dc.titlePsychological and pedagogical aspects of distance learninguk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_роттердам_уразова.pdf301,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.