Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19539
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проноза П. В. | - |
dc.contributor.author | Корват О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-11T08:58:30Z | - |
dc.date.available | 2018-09-11T08:58:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Проноза П. В. Новітні моделі освіти для сталого розвитку / П. В. Проноза, О. В. Корват // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця», 31 трав. – 1 черв. 2018 р. : тези доповідей. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – С. 330-331. | uk |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19539 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто традиційні моделі освіти. Проаналізовано роль освіти у досягненні сталого розвитку суспільства. Обґрунтовано доцільність трансформації освіти із зміною фокусу навчання на формування компетентностей з прийняття відповідальних рішень, орієнтованих на майбутнє. Розкрито сутність випереджаючої та ноосферної моделей освіти. Запропоновано підхід до еволюційного розвитку сучасної освіти, що полягає у поступовому додаванні до неї компонентів новітніх моделей. | uk |
dc.subject | модель освіти | uk |
dc.subject | сталий розвиток | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | відповідальне рішення | uk |
dc.subject | випереджаюча освіта | uk |
dc.subject | ноосферна освіта | uk |
dc.title | Новітні моделі освіти для сталого розвитку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ФК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проноза Корват-18.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.