Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19556
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Honcharova Zh. N. | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-11T12:48:42Z | - |
dc.date.available | 2018-09-11T12:48:42Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Honcharova Zh. N. Development of students' motivation while forming the icc (inter-cultural communication) experience in the process of learning a foreign language / Zh. N. Honcharova // Dny vědy – 2018 : materiály XIV Mezinárodní vĕdecko - praktická conference, 22 - 30 března. Pedagogické vědy, - Praha: Publishing House «Education and Science», 2018. – Vol. 4. - P. 35-40. | uk |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19556 | - |
dc.description.abstract | Some types of case studies, problem-based learning, group work and role play methods are observed. They allow to create real social and economic situations and business games make students increasingly interested, stimulate their attention and help to understand deeply the essence of market relations which encourage the development of students’ motivation while forming the inter-cultural communication experience. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Publishing House «Education and Science» | uk |
dc.subject | role play methods | uk |
dc.subject | problem-based learning | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | inter-cultural communication formation | uk |
dc.title | Development of students' motivation while forming the icc (inter-cultural communication) experience in the process of learning a foreign language | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гончарова Ж.М..pdf | 560 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.