Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2018-09-13T07:29:06Z-
dc.date.available2018-09-13T07:29:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та Паблік Рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Ю.В. Бєлікова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (527 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 43 с. - Загол. з титул. екрану.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19587-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпаблік рілейшнзuk
dc.subjectфокус-групаuk
dc.subjectопитуванняuk
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняuk
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-Бєлікова Ю.В..pdf597,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.