Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко Т. І.-
dc.date.accessioned2018-09-13T11:25:30Z-
dc.date.available2018-09-13T11:25:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПанченко Т. І. Реклама як ефективний інструмент маркетингу / Т. І. Панченко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 290–293.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19606-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз переваг та недоліків методів реклами з метою дослідження її, як ефективного інструменту маркетингу. Визначено місце кожного з методів реклами.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectінструменти рекламиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.titleРеклама як ефективний інструмент маркетингуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко_290.pdf381,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.