Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахоніна К. Д.-
dc.date.accessioned2013-01-23T08:24:03Z-
dc.date.available2013-01-23T08:24:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМахоніна К.Д. Деякі аспекти організації процесу акладання звітності в бюджетних установах / К.Д. Махоніна // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 85 - 87en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961-
dc.description.abstractОбґрунтовано важливість проведення інвентаризації перед поданням річної звітності установ, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету України, та запропоновано оптимальний спосіб організації її проведення.en_US
dc.description.abstractОбоснована важность проведения инвентаризации перед подачей годовой отчетности учреждений, финансируемых за счет средств государственного бюджета Украины, и предложен оптимальний способ организации ее проведения.en_US
dc.description.abstractThe importance of taking inventory before submitting the annual accounts of institutions financed from the state budget of Ukraine is proved and the best way to organize the inventory is proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбухгалтерській облікen_US
dc.subjectбюджетна установаen_US
dc.subjectфінансова звітністьen_US
dc.subjectактивиen_US
dc.subjectінвентаризаціяen_US
dc.subjectінвентарний описen_US
dc.subjectвідомістьen_US
dc.titleДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ СКЛАДАННЯ ЗВІТНОСТІ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc657.37en_US
Розташовується у зібраннях:№ 18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.