Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1111-1120 зі 1303 (час пошуку: 0.038 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Brand Management : work syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the second (master’s) levelMartynenko M. V.
2021Social and labour features of entrepreneurship activity: strategic aspectIastremska O.
2021Наслідки впливу зовнішнього середовища у сфері медицини на прикладі пандеміїСамойленко В. В.; Попик Д. Ю.
2021Методичне забезпечення системи мотивації персоналуСамойленко В. В.
2021Методичні основи формування системи управління конкурентоспроможністю підприємстваСамойленко В. В.
2021Аспекти ідентифікації аналізу та управляння ризикамиСамойленко В. В.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчанняТімонін О. М.; Ларіна К. В.; Тимонин А. М.; Ларина Е. В.; Timonin O. M.; Larina K. V.
2020Планування та організація діяльності підприємстваВеретенникова Г. Б.; Томах В. В.; Геращенко І. М.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.