Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1301-1310 зі 1350 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Ціннісно-орієнтований підхід до формування стратегії маркетингових інструментів управління ефективністю діяльністю підприємстваЯстремська О. М.
2025Вплив цифрової трансформації на структуру маркетингових інструментів управління ефективністю бізнесуЯстремська О. М.
2025Фінансові потоки в логістичних системах : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівняМельникова К.
2025Інструменти управління репутаційними ризиками та вплив корпоративної соціальної відповідальності на довіру споживачівАндрієвська Д. О.
2025Логістичний менеджмент та проєктування логістичних систем. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань, лабораторних та самостійних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівняМельникова К. В.
2024Теоретичні аспекти розвитку вітчизняних стартап-проєктів в умовах SPOD та BANI світуМажник Л. О.; Витриховський Є. А.
2024Порівняльний аналіз методів оцінювання соціально-економічної ефективності диджитал-інноваційних проєктівКостін І. Д.
2024Ключові фактори мотивації медичних працівників у кризових умовахКозлова І. М.; Ковнір Н. А.
2024Адаптація маркетингових стратегій до викликів воєнного часуГайдук К. В.; Козлова І. М.
2024Вплив воєнного стану на мотивацію персоналу та шляхи її адаптаціїІванов М. І.; Козлова І. М.