Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 411-420 зі 1350 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Роль государственно-частного партнерства в активизации инновационного развития регионаРепка Д. А.; Ріпка Д. О.; Ripka D. O.
2011Corporate social responsibility: what does it mean?Strupynska N. V.; Струпинська Н. В.; Струпинская Н. В.
2011Сучасні напрямки розвитку маркетингуСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Прогнозування розвитку ринку науково-технічної (інноваційної) продукції окремого підприємстваВерещагіна Г. В.; Фефелов І. В.; Верещагина А. В.; Фефелов И. В.; Vereschagina G. V.; Fefelov I. V.
2011Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2010Ділові ігри та методичні рекомендації до їх проведення з навчальної дисципліни «Комерційна логістика для студентів спеціалізації «Логістика» денної форми навчанняАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.
2011Аналіз ринку логістичних послуг в УкраїніРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2011Інноваційність зв’язку обліку, аналізу, контролю та аудиту логістичних витрат підприємствРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.