Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 581-590 зі 1350 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М.
2020Джерела формування конкурентних переваг підприємстваПасько М. І.; Серікова О. М.
2020Фінансовий стан підприємства як складова його конкурентоспроможностіВелика О. Ю.; Савченко А. О.
2020Розвиток вищої освіти в Україні: аспекти менеджменту та маркетингуПономаренко В. С.
2020Логістика : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняКолодізєва Т. О.
2020Інфраструктура товарного ринку, товарознавство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняСігаєва Т. Є.
2020Commodity marketi infrastructure, commodity research: Syllabus of the educational discipline for students of speciality 073 "Management" of the first (bachelor's degree) levelSigaieva T. E.
2023Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressionsIastremska O.; Nebylytsia H.
2020Логістика в умовах пандемії коронавірусу: нові тенденції, що залишаться в майбутньомуКолодізєва Т. О.
2020Optimization of indicators for management of enterprise: finance, production, marketing, personnelMalyarets L. M.; Iastremska O. M.; Herashchenko I. M.; Iastremska O. O.; Babenko V. O.