Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 721-730 зі 1355 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Роль і місце економічного стимулювання топ-менеджерів у діяльності підприємстваТутова А. С.
2021Особливості стимулювання менеджерів вищої ланки в сучасних організаційних умовахТутова А. С.
2021Environment of Previous Conditions of Economic Incentives of Top-Managers of EnterprisesTutova A.; Otenko V.; Gerashchenko I.
2019Інструменти економічного стимулювання топ-менеджерівТутова А. С.
2018Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Мажник Л. О.; Мажник Л. А.; Martynenko M. V.; Mazhnyk L. O.
2018Корпоративне управління: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня усіх форм навчанняВелика О. Ю.; Великая Е. Ю.; Velyka O. Y.
2018Brand management: syllabus for students of all specialties the second (master’s) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.
2018Time-management: syllabus for students of all specialties of the first (bachelor's) levelZaslavska K.; Заславська К. А.; Заславская Е. А.
2019Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) levelSigaieva T. E.; Сігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.