Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 821-830 зі 1330 (час пошуку: 0.004 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Формування та планування стратегії управління організаційним розвиткомГеращенко І. М.; Олехнович В. В.
2022Поpівняння визнaчень pізних aвтоpів кaтегоpії «мотивація» задля планування стратегії управління персоналуГеращенко І. М.; Скачко Д. Т.
2022Визначення поняття конкурентоспроможність людських ресурсів для ефективного планування діяльностіГеращенко І. М.; Нвако Блесінг Чамака
2022Огляд світових тенденцій управління транспортною діяльністю для стратегічного планування на підприємствіГеращенко І. М.; Макаров А. Д.
2022Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компаніїГеращенко І. М.; Запрій Н. А.
2022Засоби планування маркетингової діяльності на підприємствіГеращенко І. М.; Крайня К. В.
2022Аналіз різних точок зору на поняття «мотивація»Геращенко І. М.; Косинська В. А.
2021A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H. V.
2022Класифікація управлінських рішень та фактори впливу на їх якістьКозлова І. М.; Гаврилюк А. І.
2022Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризиЗолотухіна А. О.