Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 821-830 зі 1353 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Моделювання інноваційно-логістичних процесів: методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняСтрокович Г. В.; Верещагіна Г. В.; Строкович А. В.; Верещагина А. В.; Strokovych H. V.; Vereshchagina H. V.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2022Огляд світових тенденцій управління транспортною діяльністю для стратегічного планування на підприємствіГеращенко І. М.; Макаров А. Д.
2022Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризиЗолотухіна А. О.
2022Аналіз різних точок зору на поняття «мотивація»Геращенко І. М.; Косинська В. А.
2021A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H. V.
2022Теоретичні аспекти креативності в управлінській діяльностіТомах В. В.
2022Кадровий потенціал: поняття, сутність, основні характеристикиКозлова І. М.; Давидов С. І.
2022Improvement of the innovative section of the business plan of the trading enterpriseIastremska O.; Taranskaya S.
2023Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємстваПасько М. І.; Агапов П. І.