Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 841-850 зі 1350 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Трудова міграція крізь призму ціннісних суджень працівникаМерхо О.
2019Еволюція підходів до визначення сутності економічної поведінки суб’єктів господарюванняКозлова І. М.
2019Сommunication policy as a component of the enterprise brand on the international marketSigaieva T. E.
2019Business development essence concept and main strategiesVereshchahina H.; Pliekhanova T. Ye.
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2022Формування та планування стратегії управління організаційним розвиткомГеращенко І. М.; Олехнович В. В.
2022Поpівняння визнaчень pізних aвтоpів кaтегоpії «мотивація» задля планування стратегії управління персоналуГеращенко І. М.; Скачко Д. Т.
2022Визначення поняття конкурентоспроможність людських ресурсів для ефективного планування діяльностіГеращенко І. М.; Нвако Блесінг Чамака
2022Засоби планування маркетингової діяльності на підприємствіГеращенко І. М.; Крайня К. В.
2022Problems and prospects of the development of the transport and logistics system of Ukraine in the conditions of its european integrationKolodizieva T.; Jean Samuel Kodji